lunes, 2 de noviembre de 2009

4. MAILAN NAGO!


Denbora pasa da eta 3º maila utzi dugu, azkenean, azkenengo kurtsoa egiteko, 3º maila gogorra izen zen baina gehienak gainditu dugu kurtsoa. 4º maila gainditzeko gogoekin hasten dugu, eta espero dut kurtso hau hobeagoa izatea, klase berriarekin eta nire lagunekin noski. Ikasgaiak gutxi gora behera berdina dira eta mate izan ezik espero dut denak ondo eramatea. Uda hau, niretzako hoberena izan da desberdintasunarekin. Californian hainbat esperientziak bizi ditut eta mundua beste ikus puntitik ikustea lortu dut. Interesgarria izan da, dibertigarria eta ez ditut hitzak uda hau deskribatzeko. Leku berriak ikustea ikasteko laguntzen dizu. Orregaitik urte hau itzaropenarekin hartuko dut.


... andriup ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario